توی بارداری باید چه جوری خوابید؟

۲ پاسخ

تا هفته ۲۰ اگه اشتباه نکنم هر طوری دوست داری بخواب ولی از هفته ۲۰ به بعد به پهلوی چپ بخواب االبته از الان عادت کنی به پهلو چپ بخوابی بهتره.

به پهلوی چپ و راست
ولی من گاهی طاقباز میخوابم‌نمی‌فهمم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 ۷ ماهگی