۱۱ پاسخ

بسلامتی گلم بیاد بغلت .یسوال .شما عزیزم ماست و لبنیات و چایی میخورین ؟

بسلامتی انشالله عزیزم

برامنم دعاکن زودبه هفتت برسم

بسلامتی عزیزم
منم دارم سی و سه پر میکنم

آزمایش ادراری چی ندادی

ایشالله

برا منم ۳۷تموم شد رفتم ۳۸

عزیزم میگم ی سوال
ترشحات بدجور دارم بنظر شما واسه چیه کسی بوده ک تو هفته من زایمان کنه؟

۳۵رو پر میکنی جانم

انشاءالله ب امید خدا منم تموم شه این ماه های اخر واقعا اذیتم

منم ۳۵ هفتم تموم شد

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری