۸ پاسخ

منم ۳۷ و ۶ میخام برم انگاری پنج شنبه آره کامله

کاش دکتر منم میگف این هفته زایمانم کنم .میترسم نرسونم تا ۳۹ دردم بگیره یا سرش خیلی بیاد لگن

بله عزیزمممم😍

انشاالله به سلامتی زایمان میکنی
همه چی عالی پیش میره

آره عزیزم دختر منم همین موقع به دنیا اومد هیچ مشکلی نبود خداروشکر

اره عزیزم ۳۶ هفته تموم، نی نی کامل، انشالله عالیه برات پیش بره

عزیزم چرا بستری شدی ؟
به خواسته خودت بود؟

آره نگران نباش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آناهیتا💐هیلدا مامان آناهیتا💐هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی