مراقب بچهاتون باشین😭❤️‍🩹

تصویر
۵ پاسخ

انشالله زود خوب شه من خودم بابچم انفولانزا گرفتیم افتادیم درکت میکنم دوهفته کشید تازه خوب شدیم یکم

ان شالله بهتر میشه عزیزم
نگران نباش

الهی فداش شم خدایا عرو ب بزرگیت هیچ بچه ای مریص نشه خسته نباشی عزیزدلم خداکنه خوب شه زودتر

انشالا زودتر حالشون بهتر شه چی شده

ای جونم.الهی زود خوب بشه این فرشته کوچولو
تو ی مامان قوی هستی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 ۲ سالگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩵💓R & H💓🩵 مامان 🩵💓R & H💓🩵 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی