کمردرد شدید طبیعی؟

۵ پاسخ

من درحدی دارم که دودیقه هم نمیتونم بشینم همش باید دراز بکشم. از ماه شیشم تاحالا همینه اوضاع

اگر حس می‌کنی استخونیه نه ولی اگر مثل درد پریودیه شدیده آره ولی در هر صورت برو دکتر

من الان خیلی اذیتم

من واقن کمرم ب شدت درد داره

شدید شدید نه

سوال های مرتبط

مهتاب مهتاب قصد بارداری
مامان نخودی مامان نخودی ۲ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری