کیا هم هفته منن حرکات بچتون چه طوره؟

۸ پاسخ

برا من ك توي مسابقس پهلوم سوراخ كرده

نباید حرکت کم بشه دکتر من گفت باید از حرکتش راضی باشی اگه هستی هیچ اگه نه نوار بده

دو روزه خیلی کم شده همش یه گوشه خودشون جمع میکنه

دگ مثل قبل قوی نیست و پایینه

عزیز دلم برو ان اس تی بده حرکت کم بچه تو هفته بالا اصلا نرمال نیست درسته حرکاتش ضعیف میشه ولی کم نمیشه برو خیال خودتو راحت کن

منم خیلی کم شده تو نمیری ان اس تی؟

واسه منم والا کم شده

والا من وارد ماه ۹ شدم حرکات بچه ام کم شده طبیعیع؟

سوال های مرتبط

مامان نینی قشنگم مامان نینی قشنگم ۸ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی