خانمای هم هفته من حرکات بچتون چطوره؟؟

۶ پاسخ

برا منم یه وقتاییی زیاد یه وقتایی هیچی🫠

چون جاشون کوچیکه به سختی تکون میخورم ولی مال من خداروشکر حرکتش خوبع

برای منم خیلی کم شده که التماسش میکنم تکون بخوره

برای منم کم و ضعیف شده . نمیدونم نیاز به پیگیری داره

بعضی وقتا خوبه گاهی لج می‌کنه جایی برم تکون نمیخوره لجبازه خیلی

بعضی موقع ها عذاب میده میبرم تا مرز سکته تا تکون بخوره این اخریا باید خیلی مراقب بود

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان نینی قشنگم مامان نینی قشنگم ۸ ماهگی
مامان آوات💙👶🏻 مامان آوات💙👶🏻 ۵ ماهگی