من بچم چهل روزه یبوست داره و بی ادبی ولی شکمش سفت کار میکنه شبیه نخود چیکار کنم کسی تجربشو داره شیر خشک ووبلاک کامفورت میدم بهش شیر خودم خیلی کمه
قدیمیا میگن یکی شیره یکی آب
بعد ی مدت درست میشه، تو هر دوتاشو ی اندازه بده
یکیشو بیشتر بخوره اون سینه بزرگتر از اون یکی میشه
به قول مادربزرگم یکی اب یکی نون
اشکال نداره تو بازم مداوم بده مک بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.