بچها پسرم چرا یه رب. میزارم عارق نمیزنه

۳ پاسخ

عارق نمیزنه بالا نمیاره شیرو. من اگه نزنه بالا میاره که

من اولاش یک ساعت هم میزدم و نمیزد دیگه کم کم درست میشه

منم عاروغ نمیزنه 4روزشه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار 🩵👣 مامان مهدیار 🩵👣 ۱۱ ماهگی
مامان شهیاد و آوش مامان شهیاد و آوش ۴ ماهگی