سلام مامانا بچم هر کاری میکنم عارق نمیزنه چیکارش کنم

۵ پاسخ

ممکنه هوا نخورده باشه
شیر خودتو میخوره ؟
چون هنوز کوچیکه فکش ضعیفه یواش یواش میخوره هوا نمیبلعه
یه چند دقیقه رو کتفت یا نیم خیز نگهداری کفایت می‌کنه

اگه شیر خودتو میخوره طبیعیه پسر منم با شیر خودم آروغ نمیزنه

تا ۴۰ روزگی ممکنه سخت اروغ بزنن

شاید عاروق نداره 😙

اوایل همینطورن اشکالی نداره
همین که ۱۵ دقیقه سرش بالاتر باشه کافیه‌

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی