ممکنه هوا نخورده باشه
شیر خودتو میخوره ؟
چون هنوز کوچیکه فکش ضعیفه یواش یواش میخوره هوا نمیبلعه
یه چند دقیقه رو کتفت یا نیم خیز نگهداری کفایت میکنه
اگه شیر خودتو میخوره طبیعیه پسر منم با شیر خودم آروغ نمیزنه
تا ۴۰ روزگی ممکنه سخت اروغ بزنن
شاید عاروق نداره 😙
اوایل همینطورن اشکالی نداره
همین که ۱۵ دقیقه سرش بالاتر باشه کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.