خانما من هر کاری میکنم بچم عاروق نمیزنه چکار کنم

۵ پاسخ

بیست تا نیم ساعت عمودی نگهش دار شیر هضم بشه بعد بذارش پایین
ب پهلو بخوابونش ی وقت بالا نیاره خدایی نکرده
زیر سرشم حالت شیب دار بذار

زود نخوابونش بزار روشونت دست مرتب بکش رو کمرش شیرش میاد پاییین

۲۰ دقیقه صاف نگهش دار بعد

پسرک منم گاهی هر کاری میکنم عاروق نمیزنه فک کنم سیر ک نباشن عاروق نمیزنن

ببین اگرم نمیزنه حداقل ی رب روشونت نگهش دار

سوال های مرتبط