هرکار میکنم بچم عاروق نمیزنه چیکار کنم🥲😭😭

۴ پاسخ

یه رب تا ۲۰دیقه نخوابونش سر پا نگهشدار

اگه یه رب تا بیست دقیقه صاف نگه داری نزدم عیبی نداره
منم موقعی که شیر خودم و میخوره خیلی کم میزنه

سرشو صاف بگیر

بذار رـ شانه ات سریع میزنه...از من که سریع میزنه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی