هرکار میکنم بچه آروغ نمیزنه چیکار کنم

۵ پاسخ

چجوری اروغشو میگیری که نمیزنه؟ بغلش کن بژارش رو شونه هات دستت بزار زیر باسنش بعد یکم به عقب خم شو اروم هی بزن پشتش

اولاش سخت آروغ میزنن حتی شاید نزنن ی ربع عمودی نگه دار کافیه بعدا یاد میگیره راحت میزنه

بدون آروغ تو هفته شما نخوابون یا رو پهلو بخوابونش حتما ک شیر برنگرده تو .
گلوش خدای نکرده

یه ۲۰ دقیقه نگهش دار یا رو شکم یا دستت یواش یواش ب پشتش دست بیار یا ضربه کوچولو تا آروغ بزنه

دقیقا منم نمیدونم چیکار کنم دیگ 🫩

سوال های مرتبط

مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان آوین مامان آوین روزهای ابتدایی تولد