۴ پاسخ

منم شبها که شیر میدم‌چون میخوابه هرچی نگه میدارم اروغ نمیزنه تو‌خواب میذارم سرجاش

اگه زیاد نگه داشتی نزد بزارش اشکال نداره

حداقل ٢٠ديقه نگه دار نزد بزار سرجاش

تو خواب نمیزنن بچه منم اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان آوین مامان آوین روزهای ابتدایی تولد