۵ پاسخ

احتمالا سیرنشده

منم دختزم نمیزذ
دکتر گف ی ربع نگه دارم نزد دیگه ولش کن

پسر منم اولاش نمیزد کم کم میزد اون موقع خیلی کم میزد رفته رفته خوب میشه

نزد به پهلو بخوابونش بیدار شد اول آروغ بگیر بعد شیرش بده پسر منم همینطوره

شاید نداره🥲

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی