۴ پاسخ

چون خون رسانی کمتر به. دست پا هست سر ناخوناسون سرد جوراب بپوشون به پاش پسر اول منم اینجور بود

دختر من دیگه برعکس بود خیلی بدنش گرم بود

دختر منم همین بود اما من جوراب پاش نمیکردم تو خونه

همینه دیگه کف دست و پا شون سرده چون گردش خون توشون فعلا کمه

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی