خانما ساینا بهتره یا کوییک

۱۶ پاسخ

کوییک من شنیدم بهتره

شاسی کوئیک بهتره

ما ساینا صفر خریدیم اصلا خوب نبود کوییک بهتره

من از هوش مصنوعی پرسیدم گفت ساینا

کوییک

هیچکدوم🤣

صدرصد ساینا👌🏻

ساینا بهتره .تیبا دو باز از اونا بهتره

معلوم ساینا کوئیک آشغال مث اسباب بازیه

جفتش خوب نیست ولی باز ساینا بهتر

کوییک صفر داشتیم اسلا راضی نبودیم فروختیم

ساینا جا دار تره من بیشتر ترجیح میدم

ماکوییک داریم راضی ام خیلی فقط اینکه صندوقاشون جازیادی نداره

بابام اینا ساینا دارن کلا تو تعمیرگاه ن

هیچ کدوم.ما کوعیک داریم بدرد نمخوره صندلیای خیلی بدی داره اصلا پشتش ادم راحت نیس.گلگیر ب تایر گیر میکنه
بهترین ماشین پارس

کوییک
ساینا شاسی هاش خیلی ضعیفه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی