خانما تست اول صبح هست باردارم ؟؟؟

تصویر
۱۵ پاسخ

فکر نکنم عزیزم اول باید خط T پررنگ میشد بعد خط C

خیلی گشنم میشه چرا دست پاهام سردن سردرد شبا شروع میشن

انشالله گلم

مبارکه انشالله به سلامتی برا منم دعا کنید مثبت بشم این ماه

از من همین بود آبجی دیروز صبح زدم ازمایشم منفی شد🥹

منفیه رنگش سفید باید صورتی باشه...

انشالله عزیزم

مبارکه عزیزم واسم دعا کن

اگه صبح زدی و زیر ۵ دقیقه افتاده مثبته و مبارک

اره عزیزم مبارکه

مبارکههه

ادرار ریاد رختی

نه معلومه ک خشک شده

مرسی جونم

بله مبارکه

سوال های مرتبط

مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شِپلی👶💓 مامان شِپلی👶💓 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🌼مهناخانوم🌼 مامان 🌼مهناخانوم🌼 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد