دخترا بچه ی پسر سست میگن زود میوفته با دختر

۷ پاسخ

ببینید به نظرم اینا همش حرفای قدیمیاست چون پسر دوس داشتن همه ی صفات خوب رو به پسر نسبت دادن مثلا میگن دختر مقاومه از بین نمیره ولی پسر ضعیفه یا میگن سر پسر مامان خوشگل و زرنگ میشه سر دختر تنبل و زشت میشه ولی در اصل و علمی خطر سقط وجود داشته باشه دختر و پسر نداره

پسر مقاومتش کمه

الکیه. جاریم دختر داشت خونریزی و لکه بینی داشت اوایل.
مامان منم هم سر دختر هم سرپسراش هیج کدوم لکه بینی یا خونریزی نداشته

پسر..

پسر.

ایناهمش الکیه.وقتی کسی مشکل داشته باشه و درمعرض سقط باشه دخترپسرنداره

پسر مقاومتش کمتره

سوال های مرتبط

مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وهشتم بارداری