سلام بنظرتون این قرمزی ها از حساسیته؟

تصویر
۲ پاسخ

دونه حساسیت باید خیلی زیاد باشه فکر کنم ی جا نمیزنه

سلام ،فکر نمیکنم یا از گرما یا پشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی و الینا مامان امیرعلی و الینا ۵ ماهگی
مامان جوجه🤎🐻 مامان جوجه🤎🐻 ۶ ماهگی
مامان کیان🎀✨️ مامان کیان🎀✨️ ۱۴ ماهگی
مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی