اینم قنداق چسبی نی نی 😂🥺

تصویر
۹ پاسخ

منم مادرشوهرم چهارماهگی حامله بودم رفت مشهد کلی لباس و پتو و حوله اینا آورد برا بچم
شاید چندتاش سلیقه‌ من نبود
مخصوصا سرویس پتوش که رنگ آبی بود
چون من همه وسایلاشو کرم گرفتم
میدونم اون نمیاد به وسایلاش
ولی اصلا اعتراض نکردم

مال منم اینجوریه ولی کلاهم داره وصل بهش

چقد گرفتی گلم؟

منم برای دخترم گرفتم زمستون به دنیا اومد فقط بديش اینه بچرو توش میذاری پهلوهاش عرق میکنه و به این گرما عادت میکنه بعد از شبی که دیگه نمیبندیش دلدر میشن و بدخواب

من مامانم از این قدیمیا دوخته😫🤣

سلام این قنداق چسبی ها خوبه؟

مبارک باشه خوشگله

به نظرتون این قنداق ها کاربرد داره یا روش قدیمی؟

لازمه اینا؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری