سلام اولین سونو گرافی کی باید انجام بدیم
سونو آن تی چطور

۱ پاسخ

دکتر بهت میگه هرکدومو . اولین سنو تشکیل قلب هس زمان مناسبش هشت هفته هس . و سنو انتی از هفته یازده تا ۱۳ انجام میشه زمان مناسب شم ۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی جدید.. مامان نی نی جدید.. هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی