۳ پاسخ

نه چرا حس بد؟! اتفاقا سکسکه نشونه خوبی حساب میشه.
من هر وقت سکسکه میکنه خندم میگیره

نه اتفاقا خیلی خوبه برا تکامل ریه هاشون ی جورایی تمرین برا ریه هست

من سکسکه نمیکنم ولی موقع سرفه کردن خیلی این حس رو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان کارن👶🏻🩵 مامان کارن👶🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی