سلام هزینه آنومالی دو قلو چند قیمته ؟

۷ پاسخ

من یکی با بیمه یکی آزاد شد، پارسال ۲۵۰۰

من خصوصی بیمه قبول نکرد8تومن دادم

من ۳ تومن دادم همه چیز دوبرابر

من با بیمه شد ۲۵۰۰

اون هفت سونو دهانه رحم دارم باید برم بپرسم چقد میگیرن

من بدون بیمه ۴۶۰۰

من هردو باهم شد ۲۹۰۰ آزادش
با بیمه کمتر شد

سوال های مرتبط

مامان محیا و حوریا مامان محیا و حوریا ۸ ماهگی
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الین مامان الین ۹ ماهگی