یکشنبه میرم سونو از الان وقت بگیرم؟کد رهگیری دارم.

۸ پاسخ

انشالله خیره گلم برو پیش دکتر خودت بهتره همونجا سونوت کنه

مینا جان شما همونی بود ک پروفایل قبلی یک مادد بچه بودن نمیدونم یا یک بچه بود
ک عکس رنگی دادی و تو اقدام بودی مدت زیاد؟؟؟؟
اره خودشی😍🥺🥺🥺

وقتی پیامتو میبینم خیلی خوشحال میشم چقتر خوشحالم که باردار شدی عزیزم

چقد برات ذوق دارم😍

سلام عزیزم اره اگ سونوگرافی ک میخوای بری شلوغه از الان نوبت بگیر
و ی چی بگم از تجربه خودم بهت من از روزی ک فهمیدم باردارم هروقت میرم حموم غسل سلامت جنین هم میکنم حتی ی روزی بود بچم اصلا تکون نمیخورد خیلی حالم بد بود ب محض ورودم ب خونه رفتم حموم غسل سلامت جنین کردم بعدش درکمال ناباوری دیدم بچم داره تکون میخوره این واقعا تجربه شد توهم انجام بده اک دوست داری🥰

آره بگیر

سونو ان تی

اگه شلوغه آره از قبل بگیری بهتره

سوال های مرتبط