كوبيده ميتونم بدم به بچم؟

۳ پاسخ

من میدم اما در حد خیلی کم اندازه یه عدس ک فقط سر سفره چون نشسته هستش بوش ب ببینی بچه میخوره طفلی هوس میکنه

خیلیا میدن ولی من به شخصه نمیدم

خیلیا میدن ولی چون گوشت خوب پخته نمیشه توحالت کباب میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان نی نی ها 🧑‍🍼 مامان نی نی ها 🧑‍🍼 ۱۳ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان ♥️اسرا♥️ مامان ♥️اسرا♥️ ۱ سالگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ سالگی
مامان ویهان کوچولو مامان ویهان کوچولو ۱ سالگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی