36هفته وزن نی نی 2800 خیلی کمه مگه نه؟؟؟

۶ پاسخ

خوبه.واسه من 2900بود موقع زایمان شد 310

نه زیاد تا آخر بارداری بالای سه میره دیگ
الان 37 هفته بشی وزنش میشه 3 کیلو

کجاش کمه
خیلی هم عالیه

نه خوبه عالیه دختر من 36هفته وچهار روز به دنیا امد 2460

نه خوبه

سلام بفرمایید

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان آیلا🩷 مامان آیلا🩷 ۳ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان 🩷🍬دلوین🍬🩷 مامان 🩷🍬دلوین🍬🩷 ۷ ماهگی
مامان نورا و حسین مامان نورا و حسین ۱۴ ماهگی
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد