مامانا دقیقا 36هفته 2800 کمه؟؟؟

۱۵ پاسخ

من36هفته 5روزم امروز رفتم سونو گف2660 ینی خیلی کمه چقد امکان خطا داره کمتر هم باشع

خوبه عزیزم

عالیه

من دیشب رفتم 37و5 روز سونو دادم 2900بود

عالیه

من 35هفته 2800بود الان نمی‌دونم چند شده

رو به زیاده

عالیه

تصویر

خوبه عزیزم

تصویر

من ۳۵ هفته ۳۱۰۰ بود

خوبه پسر منم همین بود ۳۶هفته

خوبه🥰

عالیه

نه اوکیه

فکرکنم‌ خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۴ ماهگی
مامان موش موشك 😍 مامان موش موشك 😍 ۶ ماهگی
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی