۸ پاسخ

بنظرم کمه

گهواره وقتی میزنه ۲۹۰۰
ینی تا اخر ۳۷ هفته تو باید جنینت بشه ۲۹۰۰
نه از ابتدای اون
گهواره وزنه یک هفته رو حساب میکنه میزنه
شما ۳۶ هفته رو با ۲۶۶۰ تموم کردی اگ دقت کنی برا هفته پیشو گهواره ۲۶۰۰ زده بود.
حالا از ابتدای ۳۷ با وزنه ۲۶۶۰ شرو کردی تا اخره ۳۷ جنین باید به ۲۹۰۰ برسع...

برامن ۳۶ هفته ۲۸۰۰ بود رفتم سنو

من دخترم با این وزن ب دنیا اومد نگران نباش

ببین اینو

تصویر

به نظرم خوبه تا ۳۶ هفته میرسه به ۳۲۰۰ ۳۴۰۰ خوبه دیگه

خوبه عزیزم گهواره خیلی بالا میزنه نرماله

گهواره احتمالی میده

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۴ ماهگی