36هفته ۲۴۰۰ وزنش خوبه ب نظرتون یا کمه

۶ پاسخ

کمه فکر میکنم ولی تا ۴۰ هفته بیشتر میشه چیزای بخور که جنین بیشتر وزن بگیره

کمه من پسرم ۳۶ هفته به دنیا اومد ۲۶۰۰ بود

دکترت چی میشه؟

۲۰۰/۳۰۰گرم کمه فک کنم پودر بخور

من دخترم دنیا اومد 2450بود..حالا شما تا دو سه هفته دیگه بیشتر میشه ماشالا

منم ۳۵ ۲۴۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان fffcc مامان fffcc هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد