۴ پاسخ

من به دکتر گفتم گفت اشکالی نداره داره ارتباط برقرار میکنه. مثلن مامان باباشو ک میبینه آب دهنش میاد😂دخترم نبود ولی پسرم هست

پسر من از یک ماه پیش همینطوره
خیلیییی آب دهن داره

پسر منم همینه بخاطر دندون

بچه اولم همینجور شد از ۴ ماهگی تا ۹ ماهگی ک دندون درآورد خوب شد 😬
همه میگفتن مال دندونه
ولی این یکی بچم آب دهنش نمی‌ریزد فعلا

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو 🌰 مامان فندق کوچولو 🌰 ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی🐣❤️ مامان جوجه رنگی🐣❤️ ۱۰ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی