۱۰ پاسخ

من خیلی دوست دارم بچه
ولی اصلا در توانم نمی‌بینم
حس میکنم انرژی برای دوتا بچه اصلا ندارم
دوباره بیداریا شیردهی....اصلا دلم نمیخواد😂😑

من بارداری سختی دارم استراحت مطلق و کلی آمپول و بساط والا شاید یکی دیگه میاوردم

من اصلا از زایمان نمیترسم ازبچه داری وافسردگی بعدش متنفرم

وای من

من.

بیشتر کرم شو دارم تا فوبیا🤣🤣🤣

من که بچه سومم آوردم دیگه ازفوبیا گذشته🫣🤣🤣

من ایودی دارم همسرم کاندومم میزاره 😂

وای من اینقد دوست دارم یکی دیگه بیارم شوهرم میگه زوده🙂

🙄🙄من بچه دوم تو شکممه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری
مامان سوفیا مامان سوفیا ۲ سالگی