۷ پاسخ

زانو درد من‌داشتم از هفته های پایین الان بدتر شده لعنتی . درد پریود هرروز ندارم ولی دارم گاهی . البته برای من ۳۸ تمام تازه دردام شروع شد

من درد پریودی دارم
همش میترسم درد زایمان بگیرم😭

من درد ندارم ولی حس سنگینی رو واژنم رو دارم

م مثل در پریودی وپادردخیلی دارم

من من😭

منم زانو درد دارم

من پادرد دارم و درد پریودی

سوال های مرتبط

مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد