۴ پاسخ

سکسکه قدیما میگفتن داره معدش جاباز میکنه اما دکتر گفت یعنی شیر زیاد بهش میدی

آره من میدم خیلی خوبه بچه ی درحال رشد سکسش بیشتره

بابد اروغش رو خوب بگیری

سکسکه بر خلاف نظر قدیم یعنی غذاش،خوب هضم‌نشده

خودتم اگه شیر میدی خوراک نفاخ سنگین نخور

زیاد نیست ک!

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان رستا❤️‍🔥 مامان رستا❤️‍🔥 ۶ ماهگی