زایمان طبیعی داشتی یا سزارین مامان منا
از قدیم میگن سکسکه نشانه ی خیلی خوبیه یعنی بچه سالمه و روده هاش داره بزرگ میشه که شیر بیشتری بخوره و زودتر بزرگ بشه
من بچم خیلی سکسکه میکنه ماشاالله خیلیم تپله
اره عزیزم طبیعیه و خیلیم خوبه چون داره رشد میکنه
وای خیلی خوبه که معدش جاباز میکنه تپلی میشه
برا منم همینه فکنم خیلیم خوبه چون ب هرکی میگم میگن سلامت گوارشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.