مامانا دخترم روزی دو سه بار سکسکه میکنه طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

زایمان طبیعی داشتی یا سزارین مامان منا

از قدیم میگن سکسکه نشانه ی خیلی خوبیه یعنی بچه سالمه و روده هاش داره بزرگ میشه که شیر بیشتری بخوره و زودتر بزرگ بشه

من بچم خیلی سکسکه میکنه ماشاالله خیلیم تپله

اره عزیزم طبیعیه و خیلیم خوبه چون داره رشد میکنه

وای خیلی خوبه که معدش جاباز میکنه تپلی میشه

برا منم همینه فکنم خیلیم خوبه چون ب هرکی میگم میگن سلامت گوارشه

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد