سلام ببخشید درد زایمان چجوری شروع میشه؟

۴ پاسخ

من زایمان اولم دوشب قبلش پادرد بودم فکر میکردم بخاطر پیاده رویه ، شب قبلش هم دل و کمرم درد گرفته بود زنگ زدم بیمارستان گفت ممکنه ماه درد باشه زود نیا ، یه چای نبات غلیط خوردم دردم به مرور کمتر شد تا خوابم برد اما ساعتای ۴ صبح از تو خواب با درد بیدار شدم ، تحمل کردم تا ساعت ۸ رفتم تامین اجتماعی ، یه خانم ماما داشت خیلی کار بلد بود تا منو دید و از دردام گفتم ، گفت نترس درد زایمانه برو خونه ساکتو اماده کن انشاالله تا شب زایمان میکنی ، اما دخترم عجله داشت به ۲،۳ ساعت دردام خیلی زیاد شد وقتی رفتم بیمارستان ۷،۸ سانت دهانه رحم باز شده بود تقریبا یه ساعت بعدشم دخترم به دنیا اومد😊

درد شدید و وحشتناک بدون قابل تحمل

اصلاقابل توصیف نیست به نظرم مثل درد پریودیم نیست وحشتناکه

انقباضات رحم
درد هاى پريودى منظم

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا ۶ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی