سلام آیا ترشح سفید یکم ابکی و یکم غلیظ عادیع؟

۴ پاسخ

عه منم سفیده ولی رولباس که میریزه بعدا زرد میشه 😒

برا من سفید هس وقتی میره تو لباس زرد میشه خیلی هم عاجزم از بس عوض میکنم لباس چکار کنم عادیه؟

ترشح سفید بی بود عادیه

سلام اره‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد