خانوما منفیه درسته؟

تصویر
۶ پاسخ

من خودم 6روز از تاریخ پریودم گذشته بود تست کردم اولش منفی اومد گزاشتم همون تست چن دیقه ایی موند رفتم دیدم مثبته فرداش رفتم ازمایش گفتن مثبته

چند روز از پریودیت گزشته

ایشالا ک میشه بعدا هم امتحان کنید

سلام مال منم اولش اینجوری اومد ولی گزاشتم 10.15 دقیقه ایی موند بعدش مثبت شد

بنظرم هاله داره فردا صبح یکی دیگه بزن

منفی عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مهربون✨️🤍 مهربون✨️🤍 قصد بارداری
الهام الهام قصد بارداری
فقط خدا فقط خدا قصد بارداری
دردونه دردونه قصد بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ویکم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیستم بارداری
zahra zahra قصد بارداری
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ قصد بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۶ سالگی
نازی نازی قصد بارداری
نعنا نعنا قصد بارداری