منفیه درسته؟!😣.

تصویر
۱۲ پاسخ

از من ۵بود ولی پری شدم 😭

چند روز تاخیر ازمایش دادی؟
سیکلت منظمه؟

اگ تاخیر ادامه باشت تکرار کن من با یکروز تاخیر چهار بود ولی با چهار روز شد ۱۷۷

بله متاسفانه 😔

چند روز تاخیری؟

با چند روز تاخیر؟؟؟ من پنج روز ناخیر رفتم منفی بود جوابش۱دهم بود ،تقریبا بعد دوهفته تاخیر دیدم پریود نشدم رفتم ازمایش جواب مثبت شد

چند روز تاخیری؟

صبر داشته باش من ۱۲ روز تاخیرم الان روز ۵تاخیرم آزمایش منفی شد

اره.

طبیعی باردار شدی ؟

متاسفانه بله

بله متاسفانه .. انشالله ماه دیگه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ویکم بارداری
مهربون✨️🤍 مهربون✨️🤍 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیستم بارداری
zahra zahra قصد بارداری
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ قصد بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۶ سالگی
yasamin yasamin قصد بارداری
نازی نازی قصد بارداری
نعنا نعنا قصد بارداری
سما سما قصد بارداری
مامان MAMI'NOOR مامان MAMI'NOOR هفته هجدهم بارداری
مامان 🩵حسین💙👶 مامان 🩵حسین💙👶 ۳ ماهگی
یاسمین
نیسی یاسمین نیسی قصد بارداری