یعنی منفیه درسته؟؟😭😭😭😭😭

تصویر
۹ پاسخ

سلام رقیه خانم
خیلی خودمو باختم شرایطم سخته خداخودش میدونه چی میگم ولی دیگه چاره ای نیست هرچی خیرع

ابجی جونم منفه😭😭

چند وقته اقدامی مامان هلیازودخودت ونبازمن درست ماهی که بیخیالش شدم باردارشدم توفکرش نروزیادازت دور میشه تجربه کردم که میگن ماهی که میرفتم دکترمیومدم اینقدشوق بودم دیگه نمیگفتم ایامیشه یانمیشه تاوقت پریودم اصلافکرش نبودم اقدامموهم خوب انجام میدادم درست ماه بعدش که ازپریودم گذشت تست دادم مثبت شد

خدابزرگه صبور باش من بعد ۴سال باردارشدم خدابوقتش میده

انشالله ماه بعدی

سلام نرگس خانم منم عین شما.یه هفته پریودی بتام۷.۳۱بود مشکوک بود.یه هفته بعدازپریودی باز آزمایش دادم صفرشد.منم بهم ریختم نشدنا نمیدونم دلیلش چیه چقدصبوری کنیم چقد التماس خداکنیم چقد واسطه بزاریم تاخدا صدامونو بشنوه نمیدونم.بیسترازخودم دلم برای شوهرم میسوزه خیلی خوشحال بود ولی اینبارم نشد

اره عزیزم متاسفانه

آره متاسفانه
منفی
انشاالله دوباره اقدام نینی مادر بشی ناراحت نباشید

اره گلم

سوال های مرتبط

دردونه دردونه قصد بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ویکم بارداری
مهربون✨️🤍 مهربون✨️🤍 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیستم بارداری
zahra zahra قصد بارداری
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ قصد بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۶ سالگی
yasamin yasamin قصد بارداری
نازی نازی قصد بارداری
نعنا نعنا قصد بارداری
سما سما قصد بارداری
مامان MAMI'NOOR مامان MAMI'NOOR هفته هجدهم بارداری
مامان 🩵حسین💙👶 مامان 🩵حسین💙👶 ۳ ماهگی
یاسمین
نیسی یاسمین نیسی قصد بارداری