سلام بچه هایارانتون واریزشده؟؟

۶ پاسخ

شایدبخاطرشناسنامم ک عوضش کردم یاکاریندارن؟؟

دهک یک تا سه واریز شده بقیه تا آخرماه

اره

این چندماه ک قطش کردن

چرالابدبرداشتتون زیاده

ما قطع شدیم 💔🙃

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۴ ماهگی
مامان هدیه خداجونم مامان هدیه خداجونم ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی