۴ پاسخ

تن که نده. ماهی دریا هم جیوه داره. به نظرم پرورشی بده مث قزل یا سالمون پرورشی

از یازده مجازه نوش جان

اره که میشه

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حلما 💛 مامان حلما 💛 ۱ سالگی
مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان توت فرنگی من🍓 مامان توت فرنگی من🍓 ۲ سالگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی