خانوما واکسن یکسالگی بچه هاتون زدین چجوری بود ؟؟

۱۰ پاسخ

برا پسر من خداروشکر اسون بود اصن هیچی نفهمید و علایمی ندلشت

خیلی راحت بود
دو روز پاراکید دادم محض احتیاط

هر بچه ای فرق می‌کنه یکی انگار نه انگار یکی هم تب می‌کنه پسرمن تب کرد

خیلی خوب بود تب و درد نداشت
پاراکید رو تا شب ۴ ساعتی دادم دیگ ندادم

خداروشکر خیلی آسون بود و هیچ علائمی نداشت

اصلا استامینی فون نخرود

خیلی راحت

برعکس بقیه واکسن سخت بود واسه شاهان

دختر من ک اصن انگار هیچ اتفاقی نیفتاده خداروشکر
حتی تب هم نکرد

بله متاسفانه سخت بود ۲روز تب واستفراغ داشت دختر من با یه هفته بی حالی وبی اشتهایی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولوی من🤍 مامان نی نی کوچولوی من🤍 ۱۴ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌ونهم بارداری