۵ پاسخ

نه اون داخل دما ملایمه اصلا ربطی ب دما بیرون نداره

سلام‌آره بچه سردش بشه سفت میکنه بخاطرهمین میگن نزاریدسرمابه شکمتون‌بخوره بقول قدیماسیخ میشن😀😀😀

جنین وقتی سردش میشه خودشو سفت می‌کنه حرکت نمیکنه باز هم یکم گرم میگیری دوباره حرکت میکنه

اره چون بيحالين اونم كمتر حركت ميكنه

معمولا نه

سوال های مرتبط

مامان تتککنننتتتاننگ مامان تتککنننتتتاننگ ۲ ماهگی