۳ پاسخ

میگن زیریکسال ندین
سعی کن ۲ماه هم ندی
منم روغن وکره وخودبادام رودارم ولی نمیدم

باید تست بگیرید

بالای یک سال باید بدی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱ سالگی
مامان مهرسا👧 مامان مهرسا👧 ۱۶ ماهگی
مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱ سالگی
مامان جو جو مامان جو جو ۱۷ ماهگی
مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی