۲ پاسخ

یه کم ولرمش می کنم از تو یخچال بدم خیلی سرده اذیت میشه

من شیر لبنیاتی میدم

سوال های مرتبط

مامان طاها و ماهان مامان طاها و ماهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی