خانما بچم زردی داره چیکار کنم نگرانم

۹ پاسخ

قطره بیلی ناستر به بچه بده
خودتم اگه بهش شیر میدی و شیر خشکی نیس عناب و شیرخشت و ترنجبین بخور

ببرش دکتر
تند تند شیرش بده
شیر خشت و ترنجبین بده

نگرانی نداره ببر دکتر دستگاه بیار خونه بزار تو دستگاه

عزیزم نگران نباش منم بچه هام هر دو داشتن قطره بیلی ناستر بگیر بهش بده هر ۸ ساعت ۴ قطره
بعد گرمی نخور عرق کاسنی بگیر بخور
و صورت بچه هم دستمال یا پنبه بشور انشالله که خوب میشه

ترنجبین بده
بزار دستگاه رفع میشه

ببرمش پیش دکتر آزمایش میگیرن اگه زیاد باشه باید بزاری تو دستگاه حالا یا دستگاه اجاره کن تو خونه یا ببر بیمارستان ولی خونه راحت تره

کدوم بیمارستان زایمان کردی

بستگی به درجه زردی داره اگه بالا باشه که باید دستگاه بذاری

دستگاه بزار

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان محمد عمران🫀😘 مامان محمد عمران🫀😘 ۱ ماهگی
مامان عماد مامان عماد ۱۰ ماهگی