بچه از چند هفته دیگه نمیچرخه؟؟

۹ پاسخ

۳۷ هفته

من الان دو سه هفتس بریچ مونده

۳۵ الی ۳۸

جاش تنگ بشع دیک

مال من هم ب عرض هستش ولی دکتر گفت تا۳۸هفته صبر میکنیم احتمالا بچرخه

۳۷ هفته اینا

برای من تازه چرخیده سفالیک شد اول سفالیک بود بعد عرضی شد الان باز سفالیک

بچه من از هفته25 بریچ شد ودیگه نچرخید تو هفته30 سونوگرافی خودش گفت باتوجه به دورسرش وشکل رحمت دیگه نمیتونه بچرخه

واسه خودمم هنوز نچرخیده🥲

سوال های مرتبط

مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان پسر کوشولو مامان پسر کوشولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان میسآ مامان میسآ ۴ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی