سلام سونو آنومالی منه کسی سر در میاره

تصویر
۵ پاسخ

ببر نشون دکترت بده وقتی سونو انومالی انجام میدی باید ببری. نشون دکترت بدی نگاش کنه ببین چه چیزاش خوب یا بد

جنسیتش چیه

سرویکست ۳۳ هست
خطرناک نیست
ولی باید مواظب باشی پایین تر نیاد

خوبه فک کنم همچی نرماله این سونو چند هفته بودی رفتی

همه‌چیزش خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دخملم🩷 مامان دخملم🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کیانا🫀😍 مامان مامان کیانا🫀😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌وسوم بارداری