شما بعد انومالی و قبل سونو وزن سونو رفتید؟

۶ پاسخ

میتونی ضربان قلبشو بری بهداشت بذاره اینطوری یکم از دلتنگی هات کمتر میشه

من ۴روز پیش رفتم، البته قصد رفتن نداشتم بخاطر دل دردم دکتر خودش سونوم کرد

من دلم طاقت نیاورد پریروز رفتم

اره یه هفته پیش واس چکاپ

من نرفتم

سلام عزیزم اگه دکتر نگه نیاز نیس بری من که نرفتم تا ۴ آبان نوبت سونو وزن دارم

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان نیلا 💓 نلین👭 مامان نیلا 💓 نلین👭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین💕دلوین مامان ماهلین💕دلوین ۷ ماهگی